…metoda clasica..

Acu’ vreo doua zile la birou:

– Alo, buna ziua, sunteti firma Vilared?

– Da, zic eu…

– Suntem de la firma …., recuperari debite, si vrem sa va prezentam oferta noastra

– Doamna, zic eu, noi deja colaboram cu cineva pentru treaba asta

– Am inteles, dar totusi puteti sa-mi spuneti cu cine, poate va fac o oferta mai buna

– Nu cred ca-l stiti, e un PFA

– Inteleg, ce PFA totusi daca sunteti amabil

– Un baiat Vitalie, din Ucraina…stiti, adopta metoda clasica, e cea mai rapida.

– …………

Am glumit, bineinteles ca nu i-am zis asta. Mi-a venit abia dupa ce a inchis, ca de obicei. Trebuie sa elaborez o metoda din asta sa scap si de disperatii aia de la firmele de forex.

Lasă un răspuns

