Biggred vs CNADNR revine

Am primit raspuns oficial de la CNADNR in care ma informeaza ca podul a intrat in lucru si ca vor pune in conservare pentru iarna santierul. Noroc ca se termina iarna si deci conservarea o sa fie scurta. O sa fac inca o sesizare pentru giratoriul de langa acel cartier nou de vile. Sa vedem ce raspuns primesc! Macar au reparat cat de cat podul ala! Tot este ceva.

Update: Dupa cum spuneam, conservarea a fost scurta. Mai nou au inceput sa refaca marcajele asa ca probabil ne vom lua adio de la vreo reparatie, cu toate ca asfaltul nou e plin de gropi deja. Probabil reducerile din compozitie au folosit la cumpararea unui avion mai mic sau ceva de genul…

Update 2: Saptamana asta (11-15martie) au inceput sa repare podul peste Arges. Se pare ca mai exista si minuni. Am primit si un raspuns la sesizarea despre giratoriul in care pe langa altele imi multumeau pentru implicarea in problemele comunitatii. Tin sa precizez ca mie imi pasa de siguranta mea rutiera si nu de problemele comunitatii. Sunt curios daca in 2014 giratoriul ala o sa mai fie acolo, insa n-as avea curaj sa pariez contra.

Lasă un răspuns

