Ce face functia din oameni!

Astazi eram la coada la ghiseul 7 de la Politia Rutiera (de pe faimoasa strada Udriste) sa-mi comunic identitatea pentru a putea primi o amenda. In fata mea un domn la vreo 50 de ani, vroia sa-si plateasca si el vreo amenda ceva. Functionarul ii spune politicos ca nu se poate plati decat la CEC-ul de sector. In acest moment „domnul” a devenit foarte nervos: caci lui i-au zis de la informatii ca se poate plati aici, ca de ce nu i-a incasat-o agentul care l-a amendat, ca de ce nu-si cer scuze ca au gresit, etc. Interesante au fost insa cuvintele astea: „domnule dvs stiti cine sunt eu? sunt director in TVR!” A facut scandal  vreo 5 min. Agentul era calm, insa se vedea ca e putin intimidat de tupeul respectivului. N-am mai rezistat si i-am zis ca daca nu-i convine sa mearga la tribunal, ca si altii mai au treaba. A plecat tot nervos, n-a avut curaj sa-mi zica nimic (probal l-a intimidat marimea mea :)) ). Nu inteleg de ce, daca esti asa mare scula de director (probabil prin vreun departament ceva), crezi ca totul ti se cuvine. Imi pare rau ca politistul s-a purtat ca un fatalau si nu l-a trimis la plimbare, pt ca la cum incepuse sa tipe, merita si o amenda. Probabil ca le tremura si lor fundul din cauza restructurarilor.

Lasă un răspuns

