……..

…nu stiu ce titlu sa dau acestui articol. In primul rand n-as vrea sa promovez aceasta noua initiativa locala (nu stiu a cui, nu e semnata), insa trebuie totusi sa o mentionez, pentru ca mi-a atras atentia la televizor si mai apoi pe un blog al lui Piticu (piticu.ro).  Initiativa se numeste patru in masina (4inmasina.ro) si e un fel de site de anunturi postate de catre persoane care calatoresc cu masina personala (sau de serviciu, asta nu avem cum sa stim) si care doresc sa caute companie de calatorie cu plata partii aferente din benzina.  Nu vreau sa critic, dar mi se pare o chestie foarte periculoasa, chiar daca pentru unii pare utila. Care e parerea mea:

  • nu am gasit inca ceva concret (cu siguranta o sa ma interesez la niste prieteni avocati), dar eu stiu ca autostopul nu este legal in Romania; poate, legal, chestia asta nu se incadreaza la autostop, dar cel putin asa pare, iar autorii nu au nimic pe site despre asta.
  • exista probabilitatea sa mergi in masina cu un infractor, violator, sau mai stiu eu ce alte specimene si de aici trageti singuri concluzia ce poate urma…
  • sfaturile de calatorie care apar pe prima pagina exprima foarte clar punctul de mai sus si din cauza lor am scris acest articol; nu mi se pare normal sa promovam aceasta practica periculoasa si sa mai si dam sfaturi ca alea; e ca si cum ai promova trasul cu pusca la tinta si sa cauti oameni sa-ti tina tinta (e prima chestia care mi-a venit in minte, mai sunt si alte exemple care se pot da).
  • poate fi utila si nepericuloasa, daca ai ceva date despre cel care va fi soferul, dar soferul poate avea incredere in pasageri?
  • nu stiu daca se mai foloseste in alte tari, dar la noi vad ca prinde la tinerii teribilisti si netrecuti prin viata, ma surprinde ca e totusi promovata de niste oameni maturi.

Poate voi fi criticat, nu vreau sa fac rating cu asta, dar daca tot e blogul meu am vrut sa-mi exprim parerea mea despre chestia asta si nu-mi pasa ce cred ceilalti. Sper sa gresesc eu si sa nu pateasca nimeni nimic.

Lasă un răspuns

