Zboara panoule, zboara!

Dupa cum stiti, ieri a fost furtuna in Bucuresti. Poze gasesti peste tot, deci nu mai punem (nici nu am facut….. 😉 ). Am gasit un articol in care Oprescu da vina pe primarul de la 3, pentru panourile doborate de vant! Eu am vazut panouri doborate in sectorul 5 si poze cu cele din 2. Stiti ce mi s-a parut interesant, ala care l-am vazut eu, era ceva cu mesaje de la Vanghelie catre alegatori. Bai, nea primarul, de ce nu dai domnule niste amenzi pe tema asta daca tot imparti vina in stanga si-n dreapta? Si anunta public cui le dai, sa stie lumea cine si ce? Parca asa ar fi normal.

P.S. panourile astea zboara, pentru ca niste incompetent, habar n-au sa calculeze niste buloane de ancoraj. Bai nene, daca nu sunteti siguri, puneti mai multe si mai groase, diferenta de pret e mica.

Lasă un răspuns

