Vita de vie

imageimage

Cand am cumparat terenul pe care am facut casa, am defrisat tot. Singura planta care nu dispare e vita de vie. Am lasat una langa gard, in speranta ca va creste si va face struguri. A crescut, are si struguri dupa cum se vede in poza. Ce mi se pare interesant, este faptul ca a inceput sa se intinda pe gard. Eu inteleg ca ea creste, dar cum si-o fi dat seama ca langa ea e un gard. S-a prins foarte bine de plasa dupa cum vedeti in a doua poza. Parca ar gandi!  Am cautat pe net si vita de vie face parte din categoria de plante cataratoare si se pare ca asta e o caracteristica a speciei. Plantele astea sunt fascinante!

 

Lasă un răspuns

