Huawei lanseaza un nou smartphone

Ascen P6 - 6.18mm grosime

Ascen P6 – 6.18mm grosime

Nu stiu cati dintre voi ati citit blogurile mele, dar am cateva articole critice la adresa chinezilor, dar de data asta am unul pozitiv! Multi dintre voi ati auzit de Huawei, este compania chineza care a reusit sa detroneze Motorola si Alcatel ca lideri ai echipamentelor de telecomunicatie. Cel putin la noi, Vodafone, Orange si Cosmote lucreaza in proportie foarte mare numai cu echipamente Huawei. Firma asta scoate si telefoane mobile pe piata, mai rar e drept, dar scoate. Eu am un telefon de la ei un Ascend G300, care mi-a placut cum e construit si cum functioneaza. In plus a costa si foarte, foarte putin. Se pare, ca luna asta, au scos cel mai subtire smartphone de pe piata. Ascend P6, il vedeti in poza. Are un ecran de 4.7inch, 6.18mm grosime, 120g si opereaza Android 4.2.2. Bateria are 2000mAh, are camera frontala de 5Mp, camera spate de 8Mp full HD. Ei zic ca are cea mai buna camera frontala din industrie, si un sistem inventat de ei pentru reducerea consumului bateriei, numit Automated Discontinuous Reception (ADRX). In fine, un smartphone cu specificatii bune, si cu aspect placut. Cica va aparea incepand cu luna iulie in Europa, dar inca n-am gasit nicaieri vreun pret. Mai multe gasiti pe site-ul lor.

Update: au afisat si pretul, cca. 450 euro, destul de ieftin! Detalii am gasit aici.

Lasă un răspuns

