Una cu orange

Stiu ca toti scriu despre cat de rau se poarta companiile de telefonie cu ei, ma alatur si eu lor sa va povestesc cum am incercat sa decodez un telefon. Am un blackberry cumparat acuma vreo 2 ani de la Orange cu abonament. Dupa expirarea abonamentului am vrut sa-l decodez, am sunat la ei si mi-au zis ca pentru 50 de lei mi-l fac. Ieri, am gasit niste timp liber si m-am dus la un Orange shop sa-l decodez. Mi-au spus ca am nevoie de factura si de garantie. Eu inteleg ca nu vor sa decodeze telefoane furate, dar daca imi verificau buletinul si seria IMEI a telefonului vedeau ce si cum, plus ca la telefon nu mi-au zis ca trebuie sa iau la mine actele astea. Nu am chef sa caut garantia, probabil ca nu o mai am, si nici factura, care e probabil ascunsa adanc in arhiva de la contabilitate, asa ca i-am injurat in gand si am renuntat. Oare daca ma duc la un service GSM, nu e acelasi lucru?

In alta ordine de idei, daca tot eram in magazin, mi-am incarcat si o cartela cu 5 euro, si-am descoperit ca am 2000 de minute in retea si 100 nationale. Mult mai multe decat aveam eu la abonament pentru o suma mult mai mare. Nu e asa ca e interesant ?! Am mai spus asta, abonamentele sunt bune numai daca vrei internet si telefon in rate, altfel, o cartela iti rezolva nevoile de comunicare la un pret mai decent. Am mai aflat si ca Orange si-a deschis seriviciu de televiziune prin satelit cu antena parabolica si recievere digitale. Preturile pentru abonati sunt mici, cred ca mai ieftin ca la Dolce. Interesant ce vor sa faca astia de la Orange! Cert e ca au foarte multe canale HD in grila, unele nici nu stiam ca emit in formatul asta.

P.S. Nu e articol platit! Orange nici nu are habar ca eu exist! Deci nu va stresati!

Lasă un răspuns

