Cauciucuri…

Saptamana trecuta, am cautat sa cumpar 4 cauciucuri pentru o masina, si-am descoperit ceva foarte interesant: preturile pe internet sunt cu mult mai mici decat la orice magazin. Diferenta este de peste 25%, ceea ce ma face sa ma intreb daca astia cu service-urile de anvelope nu sunt niste hoti ordinari, numai ma intreb, nu si afirm! Circumspect cu ce cumpar de pe internet si pare foarte ieftin, m-am documentat putin si am aflat ca un prieten a cumparat deja pe internet, pentru mai multi amici, si a fost multumit. El cumparase de la firma Sigemo din Sibiu, si tot de acolo am luat si eu.  Le-am primit a doua zi cu un curier. Foarte tare, nu?!

P.S. nu e reclama, ci doar un client multumit! Site-ul e asta, pentru cine vrea.

Lasă un răspuns

