De retinut!

Nu va asteptati sa primiti ceva discount daca sunteti client BUSINESS SILVER la Vodafone, ci doar o mare nepasare! Trebuie sa ii felicit insa pentru antrenamentul special al consultantilor (era sa zic dulailor). Sunt experti in a tergiversa lucrurile pentru  a castiga cat mai multe zile in plus la un contract vechi si scump! Spre exemplu:

Eu: Si cand se implementeaza noul abonament?

El: Cu prima data de facturare…

Eu: Dar de ce? Am semnat contractul de azi? Nu se poate de maine sau de poimaine?

El: Ba da, dar o sa fie mai complicata factura urmatoare…

Eu: N-are nimic, ca doar nu o facem noi, nu? O fac cei de la contabilitate…

El: Da, asa e…aveti dreptate…o sa trimit spre procesare…

Si multe alte chestii. Si nu, nu cred ca la Orange era mai bine…

Deci draga Vodafone, cand o sa te prind si eu…. :))

Lasă un răspuns

