Bulgaria – mers, vazut, plecat

Ca invataturi din concediu:

– nu se aplica programul de acasa obisnuit, mai ales daca este un concediu mai activ si nu cel clasic de stat la plaja/terasa/piscina. Chiar si asa, daca vrea sa doarma la pranz sa doarma daca nu, nu. Eu am macinat marunt de nervi ceva timp incercand sa il adormim si el avea chef de … altceva

– nu se intampla nimic daca copilul mai mult nu mananca decat mananca (sau mananca biscuiti cat se poate de bio comerciali si fara zahar). O sa supravietuiasca!

– e normal sa aiba si el pretentiile lui, doar e si pentru el concediu

– niciodata nu mai plecam fara medicamente. doar cand ne-au trebuit nu le-am avut. Am cautat ceva timp dupa lapte fara lactoza.

– e mai bine si comod de stat intr-o locatie gen apartament cu o mica cat de mica bucatarie – un frigider si o mini plita sunt perfecte pentru mancarea de copil mai ales cand nu stie exact nici el ce vrea, pentru fiert apa si biberoane, pentru facut un ceai si de rasfirat bagajul copilului.

– trebuie sa faceti si ce vrea el nu doar ce vreti voi 🙂 ghinionul nostru erau cai in zona si am admirat la cai indelung dimineata la pranz si seara. Am facut cu schimbul!

 

Lasă un răspuns

